KULTURNI CENTAR RUMA
VELIKI HOL
Petak 21. april u 19.00 časova
Ulaz slobodan
Status slobodnog umetnika stekla je 2000.godine
Samostalne izložbe:
1997 - Galerija "Paleta",Beograd,
1999 - Norveška rezidencija, Beograd
1999 - Magistarska izložba, Galerija FLU, Beograd
2000 - Izlozi FLU, Beograd
2000 - Narodni muzej Kragujevac, Mali likovni salon
2000 - Dom revolucije, Prijepolje
2000 - Galerija Madam, Pančevo
Nagrade:
- 1995.god. OTKUPNA NAGRADA JIK BANKE,ZA MOZAIK
- 1997.god. RUGA NAGRADA PODUNAVSKE LIKOVNE KOLONIJE
- 2001.god. NAGRADA PODUNAVSKE LIKOVNE KOLONIJE
- 2002.god. NAGRADA ZA SLIKARSTVO,XX OKTOBARSKI SALON U KOVINU
- 2004.god.ART FESTIVAL MONASTIR-TUNIDS
Samostalno izlagala 18 puta.
tehnika: Ulje na platnu
KROVOVI
MAJE ĐOKIĆ MIHAJLOVIĆ
Uživajmo.
Ivona Rajačić Barandovski, istoričar umetnosti
VELIKI HOL
Petak 21. april u 19.00 časova
Ulaz slobodan
MAJA ĐOKIĆ
MAJA ĐOKIĆ, rođena 1971.godine u Beogradu. Diplomirala 1996. godine na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, odsek slikarstva u klasi profesora Milice Stevanović. Postdiplomske studije u klasi istog profesora završila 1999.godine.
Član je ULUS-a od 1997.godine. Status slobodnog umetnika stekla je 2000.godine
Samostalne izložbe:
1997 - Galerija "Paleta",Beograd,
1999 - Norveška rezidencija, Beograd
1999 - Magistarska izložba, Galerija FLU, Beograd
2000 - Izlozi FLU, Beograd
2000 - Narodni muzej Kragujevac, Mali likovni salon
2000 - Dom revolucije, Prijepolje
2000 - Galerija Madam, Pančevo
Nagrade:
- 1995.god. OTKUPNA NAGRADA JIK BANKE,ZA MOZAIK
- 1997.god. RUGA NAGRADA PODUNAVSKE LIKOVNE KOLONIJE
- 2001.god. NAGRADA PODUNAVSKE LIKOVNE KOLONIJE
- 2002.god. NAGRADA ZA SLIKARSTVO,XX OKTOBARSKI SALON U KOVINU
- 2004.god.ART FESTIVAL MONASTIR-TUNIDS
Samostalno izlagala 18 puta.
Kolektivno učestvovala na preko 100 izložbi u zemlji i inostranstvu, kao i u radu mnogobrojnih likovnih kolonija.
tehnika: Ulje na platnu
MAJE ĐOKIĆ MIHAJLOVIĆ
U umetničkom opusu Maje Đokić
Mihajlović jasno se uočava kontinuitet razvoja njenih omiljenih motiva -
specifičnih veduta gradova koje često sagledava i realizuje iz ptičije
perspektive.
Glavni akteri ovih slikarski veoma
živih mizanscena su krovni pokrivači kuća, njihove senke, zidovi,
poneko drvo. Koristeći se prednostima uzbudljive geometrijske igre
različitih površina i linearnih poteza uz znalačku upotrebu kolorita,
Maja, poput veštih tkalja, lako uobličava skladne i veoma žive plastičke
celine koje plene dobrim ritmom i vrcavim koloritom.
Njeno umeće počiva na iskustvima
najboljih slikarskih pokreta prethodnih generacija kao i na prirodno
datom i odnegovanom estetskom ključu.
U poetskom smislu, simbolika
krovova je poznata i jasna, ona je univerzalno asocijativna. Krovovi
kuća razdvajaju nebo i zemlju, pokrivaju i štite naše životne prostore,
pružajući nam osećaj sigurnog utočišta.
Ispod i ispred razigranih krovova Maje Đokić Mihajlović, posmatrač se oseća dobro, vedro, poletno i srećno.
Njeni krovovi nisu statični, oni
su u temperamentnom pokretu, poput najlepših letećih ćilima nežno
bačenih preko naših staništa. Slike Maje Đokić Mihajlović u svakom
trenutku isijavaju čistu i iskrenu radost koja jasno i direktno
pronalazi naša čula. Ona nas trenutno osvajaju i po ko zna koji put
potvrđuju staru izreku da se lepotom ne može spasiti svet, ali se i te
kako može ulepšati.
Umetnica Maja Đokić Mihajlović
doprinosi lepoti na svoj način, slikarski vešto i raskošno, mameći nas
zavodljivo u prijatne lavirinte ovih dinamčkih struktura.
Ivona Rajačić Barandovski, istoričar umetnosti
Нема коментара:
Постави коментар