среда, 2. август 2017.

Представа ЈА ИГРАМ ЕЛЕКТРУ

РУМСКО КУЛТУРНО ЛЕТО 2017
КУЛТУРНИ ЦЕНТАР "БРАНА ЦРНЧЕВИЋ"РУМА
КАМЕРНА СЦЕНА
Петак, 4. август у 21.00 часова
Улаз слободан



“Ја играм Електру” представа “Плавог позоришта” из Београда играће у Руми 4. августа. Представа је базирана на личној исповести глумице Јелене Мартиновић а играће се на Камерној сцени Културног центра са почетком од 21.00.

 

Плаво позориште ће извести 4. августа на Камерној сцени Културног Центра Рума  представу “Ја играм Електру”, засновану на личној исповести глумице тог независног театра.

“Оно што ме је привукло савременом антрополошком позоришту и везало уз Плаво позориште је могућност сусрета са собом самом и упознавања себе, трагања за одговором на питање 'Ко сам ја?'. То је нешто јако ретко и драгоцено. Нешто што, после вишегодишњег процеса, доводи до прихватања и љубави према себи. То даље отвара могућност мира са собом и блискости са другим људима. Храброст и борбеност постају већи, а страх мањи. Тада душа почиње да пева (као што је то рекао један мудар човек)…”, навела је глумица Јелена Мартиновић.

Сценарио и режију представе потписује Ненад Чолић, а сценографију и костим Ивана Чолић.

Текст представе чине Еурипидова “Електра” у препеву Данила Киша, те лични текстови глумице. Музика су традиционалне црногорске песме, ““Falling in Love Again” Марлен Дитрих, те музика из филма “All That Jazz”..

Нема коментара:

Постави коментар