среда, 28. јун 2017.

Film GROZAN JA 3

KULTURNI CENTAR RUMA
VELIKA DVORANA
Četvrtak, 29. јун u 16.00 i 18.00 časova
Petak, 30. jun u 18.00 časova
Ulaznica 250 dinara


GROZAN JA 3

Originalni naslov: DESPICABLE ME 3
Dužina trajanja filma: 96 min.
Država: USA/2017
Žanr: ANIMIRANI, KOMEDIJA
Glumci: STEVE CARELL, KRISTEN WIIG, TREY PARKER, MIRANDA COSGROVE
Režiser: PIERRE COFFIN & KYLE BALDA

Sadržaj

Od tima koji vam je doneo film „grozan ja“ i najveće animirane hitove 2013. i 2015. godine, „grozan ja 2“ i „malci“, stiže nastavak avantura grua, lusi, njihovih predivnih ćerki – margo, edit i agnes – kao i malaca. Stivu karelu i kristin vig se pridružuje trej parker, dobitnik nagrada emi, toni i gremi, ko-autor globalnog fenomena „south park“ i brodvejskog hita „knjiga mormona“. parker pozajmljuje glas zlikovcu baltazaru bratu, nekadašnjoj dečijoj tv zvezdi koji je odrastao, ali je i dalje opsednut likom kog je igrao 80-ih. Baltazar će dokazati da je najjači gruov protivnik do sad.

Нема коментара:

Постави коментар